miércoles, 6 de octubre de 2010

HE TORNAT!!!!!



Estic mol content.No cal dir res mes

23 comentarios:

  1. Y les caras dels dos Danis ho demostren!!!

    ResponderEliminar
  2. Et podem trobar per llotja de nou? tot un plaer tornar-te a veure mestre.
    Felicitats Tony.

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats!!
    Lo que jo vull veure més dibuixos!!!! juasjuas

    ResponderEliminar
  4. EI ENHORABONA!! M'alegre un muntó per la Llotja!!!

    ResponderEliminar
  5. Felicitats Toni! Nosaltres també estem contents!

    ResponderEliminar
  6. M´alegro molt per tú i per tots els afortunats alumnes que te coneixeràn! Però sobretot per tú, què rebé Toni!!! :)

    ResponderEliminar
  7. Felicitats Toni! el retorno del Rey!

    ResponderEliminar
  8. de debò?!?!? com me n'alegro! Un dia d'aquests us faig visiteta!!! Un petó

    ResponderEliminar
  9. Hola Toni!
    Soy Silvia, alumna de tu clase de proyectos.
    La exposición que te dije de Carmen Segovia se hace en Fatbottom, una nueva libreria gráfica, en el Poble Sec. c/Salvà 19.
    Espero que veas esto pq no se me ocurre otra forma de pasarte la información.
    Bon nadal!

    ResponderEliminar
  10. aixó esta be! saludos toni! y al raya y al godia!

    ResponderEliminar
  11. GRAN TONI !!! M'en alegro molt!
    Cuida't :)

    ResponderEliminar
  12. QUE DIUS TIO!!!! Veus com t'ho vaig dir!!!!

    Estic molt feliç per tú

    Ei, un dia vindré amb la nena

    ResponderEliminar